پرش لینک ها

7 دلیل در پاسخ به یک پرسش؛ چرا Dynamics NAV Microsoft بهترین است ؟

در حال حاضر بیش از 200،000 سازمان در سراسر جهان از Dynamics NAV استفاده می کنند. ارائه ابزار مناسب برای انجام انواع فرآیندها، از حسابداری ساده تا عملیات توزیع پیچیده، Dynamics NAV را یکی از بهترین راه حل هایی می کند که می توانید برای ساده سازی فعالیت ها و افزایش کارایی خود از آن استفاده کنید.

علاوه بر ارائه یک سیستم تخصصی و حرفه ای که می تواند سازمان ها را در بازار رقابتی امروز حفظ کند، در اینجا هفت دلیل دیگر وجود دارد که NAV Dynamicsرا بیش از دیگر راهکارهای جامع نرم افزاری ERP مهم می کند.

    1. عملکرد قدرتمند: NAV Dynamics، یک سری از عملکردهای مفید، از جمله تجسم Timeline، مدیریت یکپارچه، حسابداری هزینه و پیش بینی جریان نقدی را فراهم می کند. همچنین NAV بینش عمیقی را در مورد تمام فرایندهایی که موفقیت کسب و کار را به وجود می آورد، فراهم می کند. با بهره گیری از NAV و داشتن کنترل بیشتر در عملیات، شما اطمینان حاصل می کنید که تصمیمات درست در زمان مناسب گرفته می شوند. برای کمک به شما در بهبود بهره وری و افزایش حاشیه سود، NAV به طور منظم چشم اندازهای گوناگون در تمام سیستم های مورد استفاده شما ارائه می دهد. در همین حال به شما اجازه می دهد تا فرایندهای مختلف کسب و کار، دارایی های ملموس (ثابت و جاری) و دارایی های نامشهود، مدیریت موجودی، خواسته های پیش بینی شده، ، تخفیف ویژه ای برای مشتریان برتر و همچنین طیف گسترده ای از گزارش ها را براساس تنظیمات از پیش تعیین شده، مدیریت کنید.
    2. سادگی: هنگام ارزیابی ویژگی های یک سیستم ERP، ساده بودن ممکن است به نظر بی اهمیت باشد. با این حال، یکی از مهمترین چالش ها برای توسعه دهندگان نرم افزار ERP، ایجاد امکانات بیشتر است، در حالی که سیستم کاربر پسند باشد. مایکروسافت موفق به انجام این کار شده است، Dynamics NAV یکی از چندین راه حل نرم‌افزار توزیع ERP است که یادگیری آن سریع و استفاده از آن آسان است. در همین راستا Dynamics NAV همان ظاهری بصری و احساس کاربری را فراهم می کند که در مایکروسافت آفیس به آن عادت داریم.
    3. مقیاس پذیری: استفاده از Microsoft SQL Server، به NAV Dynamics  امکان بهره مندی از یک سری ویژگی های پیشرفته را می دهد.  از این جمله می توان به  نمایه های ایندکس شده، درج فله ای، حافظه کش و معماری سه لایه اشاره کرد. به طور خلاصه، NAV Dynamics  نه تنها سرعت پاسخ به دستورات را بالا می برد، بلکه همچنین از قابلیت های جدیدی پشتیبانی می کند که امکان رشد افقی و عمودی را در جهات مختلف فراهم می کند. بهره مندی از ویژگی استفاده از چند ارز(multi-currency) امکانی ارزشمند برای شرکت هایی است که در حال اجرای عملیات جهانی هستند و یا برای چنین گسترشی در مرزها برنامه ریزی می کنند.
    4. سفارشی سازی: ارائه دسترسی کامل به سورس کد، NAV Dynamics را یکی از نرم افزارهای توزیعی برتر  و تطبیق پذیر در حوزه ERP کرده است. شما می‌توانید ماژول اضافه کنید، امکانات جدیدی را انتخاب کنید، فرمول ها و خط مشی ها را تغییر دهید و فیلدها و زمینه‌های جدیدی را از ابتدا در چند دقیقه ایجاد کنید. اساسا هر نیازمندی لازم و ضروری با Dynamics NAV متحقق می شود.
    5. نقش‌ها و دسترسی‌ها: با ارائه نقش‌ها و دسترسی‌های مختلف که NAV فراهم می کند می‌توان امکانات مختلفی بر اساس نقش ها و دسترسی ها داد. برای مثال، نقش‌ها و دسترسی‌ها برای مدیران حسابداری به آنها اجازه می دهند اطلاعات کسب و کار مربوط به نقش های خود را به دست آورند. ارائه محدودیت در دسترسی به اطلاعات، یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید برای محافظت از اطلاعات حساس، از جمله آدرس، نام و اطلاعات کارت اعتباری مشتریان خود انجام دهید. علاوه بر این، ارائه اطلاعات با توجه به نقشها، فرایندهای ساده را بهبود می‌بخشد و به کارکنان شما کمک می کند که با کارایی و بهره‌وری بهتری کار کنند.
    6. توانایی های ردیابی: بیشتر راه حل های نرم افزاری ERP  در بخش مدیریت زنجیره تامین، در هنگام ردیابی اطلاعات برای رسیدن به رویدادهای خاص خوب عمل نمی‌کنند. خوشبختانه Dynamics NAV متفاوت است. NAV مجهز به “SumIndexFields”، یک تکنولوژی هوشمند است که همه چیز را ضبط می کند. NAV Dynamics نه تنها به شما امکان دسترسی به تمامی ورودی ها را می دهد، بلکه امکان دسترسی به جزئیات آنها صرفنظر از زمانی که ساخته شده اند را نیز می دهد. یکی دیگر از موراد مهم در NAV Dynamics این است که همه ورودی ها با هم مرتبط شده اند. این بدان معناست که شما می توانید یک تراکنش خاص را انتخاب کنید و به عقب و جلو حرکت کنید تا ارزیابی تاثیر آن در کسب و کارتان را داشته باشید. علاوه بر این، سیستم همه ورودی ها را قبل از ارسال آنها بررسی می کند تا از اشتباهات جلوگیری کند.
    7. عملکرد ابری: NAV به صورت ابری و یا On premise و در قالب کلاینت دسکتاپ و اپ موبایل در دسترس است. اگر چه شما ممکن است احساس بهتری از استفاده از نسخه  on premiseنرم افزار داشته باشید اما NAV به صورت ابری نیز قابلیت های اضافه شده نسخه On premise از جمله خدمات پرداخت آنلاین، ادغام شدن با Dynamics CRM و دسترسی از راه دور از هر نقطه و در هر زمان را فراهم می‌کند. گزینه ی میزبانی (hosted) بهترین انتخاب برای هر شرکتی است که در جستجوی یک راه حل خوب ERP است تا با نیازهای آن هماهنگ شود.

یک دیدگاه بگذارید