پرش لینک ها

Dynamics NAV برنده مصاف ERP ها

NAV مناسب ترین انتخاب ERP Solutions

در Microsoft Dynamics NAV امکانات و قابلیت های زیر را خواهید داشت:

  • به واسطه ارائه راهکار جامع برای کسب و کار شما توسط شرکت مایکروسافت تمام ماژول های پایه و مورد نیاز یک کسب و کار در این ERP در دسترس است.
  • با استفاده از راهکار های طبقه بندی شده که مبتنی بر Best Practice های مشاوران و تحلیل گران مایکروسافت است از ناهماهنگی و ارائه راهکارهای سلیقه ای و غیر بهینه جلوگیری می شود.
  • ارائه Add-On های گسترده و مناسب سازی شده توسط پارتنرهای مایکروسافت با توجه به نوع فعالیت شرکت و نیازمندی های اختصاصی آن صنعت دیگر مزیت استفاده از این راهکار می باشد.
  • در زنجیره عرضه و توزیع یکپارچه مبتنی بر ERP خود، امکان جستجوی پیشرفته را به صورتی فوق العاده  تجربه خواهید نمود.
  • راهکار جامع تولید از برنامه ریزی مواد تا هزینه تولید تمام شده.
  • قابلیت سفارشی سازی با توجه به نوع فعالیت و الزامات صنعت مورد نظر.
  • انطباق با استانداردهای بین المللی و پشتیبانی از بیش از 40 زبان زنده دنیا.
  • سفارشی سازی ماژول مالی بر اساس الزامات نظام مالیاتی ایران و منطبق بر استانداردهای مالی جهانی
  • پوشش دهی استاندارد IFRS و ارائه گزارشات مالی به زبان XBRL که منطبق بر سیستم های مالی بین المللی است.

چه سازمان هایی به راهکارهای مدیریت منابع سازمانی مایکروسافت نیازمندند؟

  • شما سازمان بزرگ سایزی هستید که با مشکل عدم هماهنگی دپارتمان ها خود در سطح مدیریت و تخصیص منابع مواجهه اید.
  • شما کسب و کار کوچک اما با فرآیندهای منحصر به فرد هستید که نرم افزارهای ایرانی نمی توانند پیچیدگی های فرآیندی کسب و کارتان را پوشش دهند.
  • کسب و کار شما نیازمند یکپارچگی واقعی سیستم CRM خود با ERP سازمان است.
  • سازمان شما نیازمند مدیریت تولید مبتنی بر فرآیند است.

مایکروسافت داینامیکس NAV یک مجموعه کامل ERP برای بازار SMB است که قابلیت های گسترده ای را برای جایگزینی فرآیندهای کسب و کار سنتی با مدیریت یکپارچه منابع سازمانی ارائه داده است. نرم افزار Dynamics NAV ERP  همچنین بهترین راهکار برای سازمان هایی است که نرم افزارهای مالی موجود، نیازمندی های فرآیندی سازمان شان را پوشش نمی دهد.

مایکروسافت Dynamics NAV با  ترکیبی از قابلیت های مالی، توزیع و تولید، انبارداری، خرید، فروش و… همراه با همراه با قابلیت یکپارچگی با سامانه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  مناسبترین راهکار برای کسب و کار شماست. این سیستم همچنین یک ماژول مدیریت خدمات ارائه می دهد که هزینه های قرارداد، ضمانت ها و تخصیص منابع را مدیریت می کند.

به عنوان یک سیستم ERP بلوغ یافته، Dynamics NAV  بر اساس پاسخ به نیازمندهای بسیاری از انواع کسب و کارها و بازارهای عمودی گسترش یافته است.

در حال حاضر پارتنرهای شرکت مایکروسافت و از جمله شرکت سامیکس، توانایی پشتیبانی از ده ها صنایع با راه حل های ERP عمودی و پوشش نیازمندی های سازمان های مختلف مانند PL3  ، توزیع، تولید، ساخت و ساز، خدمات حرفه ای، ، تولید تجهیزات سنگین،ETO  و مدیریت پروژه را دارند.

با این حال، پیاده سازی هر نرم افزار ERP ای  واجد ریسک هایی نیز هستند.

برای کاهش این خطر، خریداران ERP باید به سراغ شرکت هایی بروند که علاوه مطمئن بودن، قابلیت پشتیبانی، قابلیت افزودن راه حال های جانبی و سفارشی سازی، عملکرد و زومه مناسب، با استفاده از مشاوران خبره که تجربه پیاده سازی این راهکار را داشته اند ریسک های انجام پروژه را به حداقل برسانند.

شرکت سامیکس با 14سال سابقه در حوزه MIS و با استفاده از مشاوران مجرب تجربه ده ها نمونه پیاده سازی موفق ERP ماکروسافت را داشته است. تجربه ای که به عنوان مهمترین اندوخته هر شرکت فعال در حوزه ERP شناخته می شود. همچنین شرکت سامیکس با تمرکز استراتژیک بر دیگر محصولات ماکروسافت از جمله Dynamics CRM، Sharepoint، Power BI، Project Server بهترین انتخاب برای شرکت هایی است که علاوه بر انتخاب ERP مناسب قصد دارند تا با راهکاری جامع -ماکروسافت- حوزه های فرآیندی کسب و کار خود را مدیریت کنند

 

انتخاب سامیکس، نه انتخابی بین راهکارهای مختلف، بلکه تصمیمی استراتژیک برای انتخاب راهکاری جامع برای کسب و کار شماست.

یک دیدگاه بگذارید