پرش لینک ها

کسب رتبه یک شورای عالی انفورماتیک توسط سامیکس

شرکت سامیکس (سیستم های اطلاعاتی مدیریت یکپارچه سما) پیشرو در ارائه راهکار های سازمانی مبتنی بر وب و موبایل و تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری، در آخرین بررسی شورای عالی انفورماتیک کشور موفق به اخذ رتبه نخست گردید.

سامیکس از سال 1385 به‌صورت رسمی شروع به کار کرده است و به واسطه بهره مندی از تیمی تخصصی متشکل از مهندسین صنایع و نرم افزار؛ قابلیت ها و تجارب زیادی در این حوزه کسب نموده و اکنون به ارائه خدمات منحصر به فرد در این حوزه شناخته می شود. ضمن اینکه شرکت سامیکس اکنون سه سال است به واسطه انجام فعالیت های نوآورانه و تحقیق و توسعه در قالب تولید ماژول های ارزش افزوده روی بستر مدیریت پروژه سازمانی مایکروسافت در زمره شرکت های دانش بنیان صنعتی نیز قرار گرفته است.

رسالت و ماموریت سامیکس پاسخ گویی و مرتفع نمودن نیازهای سازمان های کشورمان در خصوص سیستم های اطلاعاتی مدیریت و یکپارچه سازی این سامانه ها بوده که از طریق تمرکز بر پلتفرم های مایکروسافت و بومی سازی و سفارشی سازی آن ها ، در راستای نیل به این هدف می کوشد.

رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک، معتبرترین نظام رتبه بندی شرکت های ارائه کننده محصولات و خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد و شرکت‌ها بر اساس رتبه اخذ شده در این سیستم مجاز به انعقاد قرارداد با نهادها و سازمان‌های مختلف خواهند بود. رتبه بندی یا گرید شرکت های انفورماتیک به صورت 1 تا 7 بوده که در آن رتبه 7 پایین ترین و رتبه 1 بالاترین درجه را دارد.

شرکت سامیکس این افتخار را مرهون تلاش و همدلی همکاران مجموعه در ارائه خدمات با کیفیت و نوآورانه و با هدف جلب رضایت مشتریان می داند و امیدوار است بتواند با حمایت بیش از پیش در این مسیر گام های استواری بردارد.

لینک سامانه رتبه بندی شورای عالی انفورماتیک: https://goo.gl/XtA9LD

یک دیدگاه بگذارید